Tuesday, September 25, 2018

BBM3410/18: Minggu Pertama

-minggu pertama kuliah di semester akhir-


Cuba teka  minggu pertama apa yang akan dilakukan oleh pelajar-pelajar?.


kebiasaanya pada minggu pertama ramai pelajar yang tak hadir lah sebab masing-masing masih menyanyangi kampung halaman masing-masing. Kalau masuk kelas je mesti banyak kerusi kosong.


baiklah...jom kita ke fokus utama... Pada minggu pertama saya diperkenalkan dengan khursus-khursus baharu yang diwajibkan kepada saya dan rakan-rakan. Kebiasaanya pensyarah akan memberi sedikit maklumat mengenai khursus tersebut. Pada masa yang sama juga kami akan dijelaskan mengenai tugasan-tugasan yang akan dibuat sepanjang 1 semester. Sangat menarik.


Untuk khursus multimedia dalam bahasa. Prof Normaliza membahagikan kami kepada beberapa  kumpulan. kerana tugasan yang akan dilakukan ini memerlukan kerjasama daripada rakan -rakan sekelas.


Pada minggu pertama juga kami didedahkan dengan beberapa asas grafik. yang mana asas grafik ini dijadikan  sebagai petunjuk untuk mendapatkan gambar yang cantik. Kami diberikan arahan untuk menyediakan beberapa bahan bagi aktiviti pertama. aktiviti ini akan dibuat pada minggu kedua.



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...