Tuesday, October 23, 2018

BBM3410/18: Kejutan

Hai...apa khabar shat ke...?

baiklah...hari ni aku nak cerita sikit ada suatu hari tu aku tertidur tau...sebab mengantuk sangat aku pun tak tahu apa benda yang merasuk aku waktu tu...jadi aku pun tidurlah dengan amanya,,,,pastu aku terbagun sebab rasa macam panas betul bilik aku tu...dah bagun apa lagi telefon dulu la aku bukak sebab nak tengok jam...tapi bukan jam je aku tengok...aku dapat pemberitahuan daripada instagram yang Prof 'likes' aku punya tugasan...hahah terus segar waktu tu...aku pun dengan bangga 'screenshot' gambar tu dan hantar dekat kawan-kawan aku...sekali kawan-kawan aku pun dapat benda yang sama....baru nak rasa bangga kejap...

tu lah kejutan ...tak silap aku dah lama dah kami buat tugasan tu tapi Prof baru bagi tindak balas...haha..tak kesah lah asalkan Prof dah 'LIKE' tugasan aku...

dah sambung lain pulak...assalamualaikum





terima kasih Prof





terima kasih Prof



                                                             
                                                                  terima kasih Prof



























No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...