Tuesday, October 23, 2018

BBM3410/18: Twitter oh Twitter


selamat pagi semua..

Tajuk kita pada hari ini twitter...aku ni dah lama main media sosial tapi twitter la paling aku tak reti..mungkin aku tak biasa..aku baru muat turun twitter tahun ni 2018...dan baru nak belajar main benda tu..tu pun sebab Prof suruh muat turun kalau tak memang tak ada la akaun twitter dalam telefon aku...jadi syarat main twitter dalam kelas kami ni ..kami kena 'tweet' 1 'post' setiap minggu dan kena 'retweet' pula kawan punya 'post',,,, kau tau tak aku sebenarnya tak tahu ikon-ikon yang ada kat dalam aplikasi tu..aku main buat je...sehingga lah kawan-kawan aku yang ajar... terasa diri ni entah apa-apa sangat...

aku rasa adik-adik bawah aku lagi hebat bab-bab macam ni...tapi aku tak kesah pon...aku lebih suka instagram...senang.. tengok gambar je...pastu gelak sorang-sorang..

tu je kut nak kongsi..jumpa lagi...
 terima kasih sebab sudi meluangkan masa...

                         Terbaharuuu

Betul ape dia cakap


retweet nora punya



tweet ke tiga aku dalam twitter


    waktu baru tahu tentang 'night mode'






No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...