Monday, October 15, 2018

BBM3410/18 Zaman Baik-baik Dulu

selamat pagi aku ucapkan kepada pembaca ...apa khabar sihat ke??

Hari ni aku nak kongsi sikit lah zaman aku sekolah-sekolah dulu..aku ni tak de lah baik ..nakal-nakal tu biasalah..tapi aku tak pernah ponteng kelas ye selama aku jadi pelajar sekolah.... sampai sekarang kan aku macam tak percaya yang sahabat-sahabat aku yang dari sekolah tu masih lagi berkekalan sampai sekarang..aku rasa lama jugak aku kenal mereka dalam 14 tahun mcam tu aku bersahabat. kalau orang lain mungkin ada yang pergi dan digantikan tapi aku pun tak tahu kenapa mereka tak nak pergi dalam hidup aku...dan aku pun tak nak mereka hilang daripada hati aku...haha..

bila aku tengok kenangan waktu sekolah dulu...aishh jauh bezanya dengan aku yang sekarang hahhaaha..tak de la jauh sangat pun...tapi ada lah perbezaanya tu..

waktu ni tingkatan lima hehe semua acah "pelajar terbaik"


                                                      waktu ni aku jadi setiausaha kelas

                                                      labuh tudung ..sekarang bidang 45 je ...


dia ni dari darjah 2 aku kenal dan waktu ni kami dah 20 tahun




No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...