Tuesday, October 2, 2018

BBM3410/18 Keluarga Kecilku

Hi semua...  saya akan berkongsi sedikit mengenai keluarga kecil saya ..saya ini bukan  ramai sangat adik-beradik ,,empat orang sahaja..tetapi walaupun begitu saya bahagia sahaja dengan mereka semua ..merekalah tempat saya mengadu,,tempat saya berkongsi masalah, dan tempat saya bergurau. Ibu saya seorang suri rumah dan ayah sahaja yang bertungkus lumus membesarkan kami....

Ada masa-masa tertentu kami pergi bercuti ,,sahaja hendak luangkan masa dan tengok pemandangan alam haha...tetapi sekarang saya jarang boleh ikut mereka kerana sentiasa ada kelas ..apa boleh buat....redhalah...keluarga saya sangat mementingkan kesopanan antara kami adik beradik..memang menjadi satu kesalahan jika saya melampaui batas dengan mereka..maaf,,,kadang-kadang saya pon

bukan sempurna...tetapi saya sayang mereka...saya anak bongsu dan saya akui saya sentiasa dimanjakan oleh mereka semua tapi.. itu tidak bermaksud saya akan jadi manja sepanjang saya hidup...saya juga ada prinsip yang saya tanam dalam diri saya sendiri.  Saya juga bersyukur saya dianugerahkan keluarga yang harmoni dan sentiasa menyokong saya..

Keluarga saya suka bergurau dan saya rasa benda-benda itu semua boleh mengeratkan lagi silaturahim antara kami semua. Pesanan akhir saya kepada pembaca ..









peliharalah keluarga kita kerana susah-senang kita hanya mereka yang sanggup menghulurkan bantuan...

sekian terima kasih jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...