Thursday, November 1, 2018

BBM3410/18: Cuti Semester Bermula...

Assalamualaikum semua,,,apa khabar...rasanya lama tak mengemaskini blog aku ni..jadi minggu  ni semua pelajar balik kampung tau sempena cuti pertengahan semester... walaupun bunyinya macam seronok dapat balik kampung...hakikatnya tad de lah seronok seperti digambarkan...sebab kepulangan kami ini diringi dengan tugasan-tugasan ..

macam biasa...kena muatnaik gambar dekat ig, muatnaik status dekat twitter yang sampai sekarang aku tak reti nak main twitter ni...dan macam-macam lagi...tapi dah jadi lumrah kehidupan,,jadi kami semua redha...

ada lagi...hari tu kami sepakat nak buat kelas hari isnin nanti yang 5hb.11....dalam bentuk atas talian....bukan senang yer rakan-rakan nak tukar kelas tu kami disuruh oleh prof buat tanda 'OK' guna tangan...cukup 80 orang baru kelas tu akan ditukar kepada atas talian....jadi masing-masing sedaya upaya menjayakan misi tersebut termasuklah aku....

                Dapat tidur dengan lena bila dapat Like daripada Prof


siap dapat komen lagi...prof gelang tu dapat hadiah orang bagi..


                                                         
            ni lah aktiviti tu...aku waktu ni dalam kereta nak balik kampung
                                           


dan bukan sampai situ je tau...nak tau keputusanya kau kena pergi baca blog prof..nasib baik aku ada internet sendiri waktu tu...boleh la aku baca...dan cer teka apa jawapan prof..

Prof suh balik upm!!! kau rasa....kecewa kejap aku...

hahaha tapi tu perasaan mula-mula...bila baca bawah-bawah lagi prof cakap apa tau..

Dah pergi sambung makan masakan mak tu......kau rasa..gembira sangat ...

tq prof kerana memahami perasaan insan kerdil ini....dan KELAS ATAS TALIAN menunggu kami hari isnin nanti...


dah situ je..nanti sambung lagi...sekian

Assalmualaikum

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...