Monday, November 12, 2018

BBM3410/18: Minggu 9

Assalamualaikum

baik hari ni aku nak berkongsi sikit mengenai tugasan video yang kedua iaitu One Shot Two Layer..
bagi yang dah tahu apa benda tu..kira baguslah...tapi aku ni pun baru tahu tadi dalam kelas..tapi sebelum tu pernah jugaklah tengok-tengok kat youtube macam mana..

dia macam ni...dalam video tu dia kena seorang kena menyanyi dan seorang lagi kena berlakon.ikut kreativiti la nak buat macam mana asalkan jadilah video tu...kami sekarang tengah bincang-bincang lagi nak buat lagu apa dan tengah susun jalan cerita lagi..

nampak macam menarik..tapi tak tahulah sama ada menjadi atau tidak lakonan kami nanti...harao-harap semuanya baik-baik sahaja....dan yang paling penting aku malu sebenarnya nak berlakon-berlakon ni sebab aku memang tak reti dan tak boleh nak menghayati watak dengan baik...nasib la cita-cita aku buka nak jadi pelakon...kalau tak hancur industri tanah air nanti....

aku asa tu je kut aku benda yang aku nak kongsi mengenai tugasan...nanti kita bertemu lagi...

assalamualaikum..

                                           baru kalut nak cari watak masing-masing

 
                                                          bunga  untuk awak fazilah


                                                            buat apa tu kak oii

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...