Thursday, November 1, 2018

BBM3410/18: Asam Laksa

Assalamualaikum selamat tengah hari...

dah makan ke...masak apa jerr...??

baik sama ada hangpa dah makan ke belum ke aku nak jugak  memperkenalkan kat hangpa satu restoran ini ...nama dia Asam Laksa...setakat yang aku dah pernah cuba la masakan kat situ... okay lah semua...boleh makan dan sedap jugak... selalunya aku makan ais krim, ABC, western food...dan banyak lagi sebenarnya..tapi orang macam aku ni bukan suka sangat mencuba benda baru..jadi aku lebih suka benda yang dah biasa makan....

tapikan aku rasa perkhidmatan dia lambat sikit sebab banyak kali jugak aku tekan butang 'Call',,,, nak tanya makanan aku siap ke belum.. walaupun macam tu nasib baik makanan dia sedap..hahaha

aku nak syorkan kepada hangpa semua pergilah cuba makanan kat sana...tapi kalau makanan melayu aku tak pasti sangat la macam mana rasanya...tapi tak salahkan mencuba...


                                                  sebenarnya nak yang lain tapi dah habis...



                             yang ni aku ada post dalam ig,,,kali ni dalam blog pulak..aku suka yang ni.



baik tu je... aku nak pergi sambung buat blog lain pulak....jumpa nanti...
bye..






No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...