Wednesday, November 7, 2018

BBM3410/18:Cicipan...

Assalamualaikum semua..

Hari ni aku nak kongsi sikit la,,, aku ni memang penggemar masakan nenek,,, walaupun nenek aku hanya buat air teh jer,, air tangan dia berbeza tau, tak de orang boleh masak macam dia,, termasuk lah anak-anak dia tu,, hari tu sebelum balik upm, nenek aku buatkan kuih, , dah lama tau nenek aku tak masak sebab kaki dia sakit-sakit sikit, jadi anak-anak je lah yang masak untuk dia sekarang ni..

Bertuah rasa .. sebab jadi cucu kesayangan ni hahaha

Sayang nenek aku, , dia sorang je lagi nenek yang aku ada,,  nak tunggu aku masak untuk nenek aku,  jawabnya ke tong sampah dulu la,,, sebab nenek aku sangat cerewet orangnya, ,

                       Kegemaranku....

#SempenaAkuBalikKampung

Sekian terima kasihh, 

Selamat malam...






No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...