Wednesday, November 7, 2018

BBM3410/18: Jom Menari

Selamat pagi....

adakah anda pernah dengar "One Shot Video"??

aku bab-bab nak menari ke berlakon ke memang malu dan tersangat la malu..aku lebih suka duduk belakang-belakang tabir je..tapi nak buat macam mana semua ahli kumpulan kena terlibat..jadi ko malu ke ..ko teruja ke..terserah kau...janji video siap...dan biasa lah aku memang gelak la bila tengok video sendiri ...bukan gelak kat diri sendiri tapi tolong gelak untuk orang lain...haha...macam-macam gaya tarian ada ..jadi anda boleh tengok la di youtube,,,cari sendiri lah apa nama kumpulan aku tu..memang tak lah aku nak letak kat sini...Malu arr hahaha...

bukan satu video je tau..lepas ni berbelas-belas video akan dimuatnaik kat Youtube tu...lepas ni aku tak tahulah apa pulak kena buat..banyak kejutan tau..nasib jantung aku dalam keadaan yang baik lagi..haha

video tu macam kau kena letak kamera satu tempat je..tak boleh gerak-gerak,,,kau yang kena gerak dan kena pandai la nak susun macam mana tarianya supaya tak nampak bosan..

jadi kami dah buat dah..anda bila lagi...,


kalau zimah tengok gambar ni mau dia kejar aku..


                                           orang tengah berlatih..dia boleh duduk jer..

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: FacebookKu FacebookMu Jua

Haiii assalammualaikum,,, apa khabar semua,,, baik lama dah rasa tak kemaskini blog ini apa-apa pon kali ni ade tugasan baru pula, , tau tak...